2000 – založena panem Josefem Radou a pane Robertem Mužíkem jako česká obchodní společnost se sídlem v Plzni. Cílem bylo uvést na český trh zajímavé výrobky, které pozitivním způsobem ovlivňují zdraví, kondici a životní styl člověka.
1995 - na začátku se společnost věnuje zejména maloobchodu formou přímého prodeje, firma dováží a v České republice distribuuje perličkové masážní přístroje. Postupem času vystavěna síť regionálních dealerů.
1996 - prodejní program se rozšířil o masážní lehátka. Jako jedna z
prvních uvádí společnost Dr. Natur na český trh masážní křesla.
Obměňováním sortimentu získává firma zkušenosti s distribucí křesel
prakticky od všech významných světových výrobců masážních křesel.
1997 - společnost postupně zvyšuje svůj obrat až na cca 150 milionů
Kč ročně, kromě přímého prodeje se masivně věnuje prodeji na výstavách
a veletrzích, první prezentace v televizi. Představeno první masážní
křeslo s multifukčním mechanismem pro masáž zad.
1998 - založena dceřinná společnost na Slovensku,
kde se rozběhl prodej masážní a relaxační techniky zejména na
veletrzích a v hypermarketech. V čechách se rozbíhá prodej na splátky.
1999 - v prodeji první křeslo se speciálním S polohováním. Firma se stává
v nabízeném sortimentu lídrem v České a Slovenské republice. Přesto
skupinka spolupracovníků porušuje smlouvu o obchodním zastoupení
a zakládá konkurenční firmu ve Znojmě.
2000 - do rodiny produktů se doplňuje sortiment zdravotně prospěšných výrobků, ortopedické matrace a antialergické lůžkoviny. Na trh
uvedeno křeslo s mincovníkem. Zrodilo se nové logo společnosti
se symbolem srdce.
2001
– spuštěna první internetová prezentace, firma dále rozvijí své
aktivity v oblasti PR, direct mailingu a telemarketingu. Poprvé
na českém trhu nabízeno křeslo se vzduchovou masáží nohou. Dokončena
transformace společnosti, společnost opustili zbývající společníci,
Miloslav Dvořák tak zůstal jediným majitelem a výkonným ředitelem.
Jeden z bývalých společníků zakládá konkurenční firmu ve Vejprnicích
u Plzně.
2002
- vytvořena
nová grafická tvář firmy. Spuštěna masivní reklamní kampaň včetně
TV spotů, a nových internetových stránek. Projekt sponzoringu mládežnického
hokeje a dětské nemocnice v Brně. V nabídce masážní křesla vybavená
senzory a diagnostikou.
2003
- společnost rozvijí vedle přímého prodeje též velkoobchodní prodej
a to i do zahraničí. Spuštěna nová internetová prezentace a kampaň
s hokejisty z NHL. V prodeji křesla s technilogií lidského doteku.
Otevřena první stálá prodejna masážních křesel.
2004 - první přímé
dodávky od výrobců z Dálného východu. Do prodeje uvedeny exklusivní
masážní křesla s masáží dle hudby.
2005
– získáno výhradní zastoupení na masážní křesla Family Inada a
Panasonic, na trh uvedeno první masážní křeslo na světě s masáží
rukou. Společnost Dr. Natur má téměř 100 zaměstnanců
a spolupracovníků a nabízí kompletní paletu produktů pro domácnost,
které usnadňují život, upevňují zdraví a příznivě ovlivňují životní
styl. Zajišťuje též pro velkou rodinu svých spokojených zákazníků
široké spektrum poradenství a služeb, včetně záručního i pozáručního
servisu.